Opis

http://kreatywne-dziecko.pl/

O nas

Jesteśmy doświadczonym zespołem prowadzącym do tej pory zajęcia dla osób w różnych grupach wiekowych.

 

Dlaczego my?

arduino

Zajęcia z robotyki prowadzimy na ciągle rozwijającym się mikrokomputerze ARDUINO, który każdy kursant może sobie kupić na własność, jeżeli tego zechce (koszt ok 40 zł). Moduły dodatkowe to koszt od 5 do 20 zł.

Tworząc na zajęciach różnego rodzaju projekty możemy je wdrożyć w naszym domu.

 

Praktyka, nie teoria!

Większość z nas niestety nie lubi się uczyć. Większość osób a zwłaszcza dzieci jest wzrokowcami, dlatego zajęcia praktyczne są najlepszą formą rozwijania ich umiejętności. Kładziemy nacisk na indywidualny rozwój każdego z naszych uczniów.

 

Niewielkie grupy

Dzięki niewielkim grupom, max 6-osobowym jesteśmy w stanie poświęcić maksymalną ilość czasu dla każdego ze słuchaczy.

 

Indywidualne stanowiska

Każdy ze słuchaczy będzie pracował na samodzielnym, dobrze wyposażonym stanowisku.

Montaż filmów

  • Podstawowe pojęcia związane z filmowaniem
  • Podstawowe informacje o sprzęcie do nagrywania
  • Montowanie filmu w kreatorze
  • Podstawy montowania filmów w Timeline
  • Nagrywanie pierwszego filmu przy ręcznych ustawieniach
  • Zaawansowane montowanie filmów w Timeline
  • Dodatkowy sprzęt używany przy filmowaniu
  • Rodzaje ujęć i planów filmowych
  • Kolory w filmie
  • Dodawanie efektów do filmów
  • Dodawanie animacji do filmów
  • Dodawanie efektów specjalnych nagranych na greenscreenie
  • Przygotowanie do nagrywania filmów
  • Filmowanie a prawo

Grafika komputerowa

GRAFIKA WEKTOROWA

  • Zapoznanie z programem Inkscape.
  • Tworzenie piktogramów.
  • Tworzenie elementów możliwych do wykorzystania na stronach www lub aplikacjach.
  • Tworzenie postaci z wykorzystaniem grafiki wektorowej.
  • Stworzenie komiksu bazującego na elementach z poprzednich zajęć.
  • Drukowanie etykiet ze stworzonymi elementami.

 

GRAFIKA RASTROWA

  • Zapoznanie z programem Gimp.
  • Łączenie wielu zdjęć w formie kolażu.
  • Podstawowa edycja zdjęć (filtry, zmiana kolorystyki itp).
  • Tworzenie grafik składających się z elementów wielu innych zdjęć.
  • Dodatkowe możliwości obsługi programu Gimp.

 

 GRAFIKA 3D

  • Zapoznanie z programem Blender.
  • Stworzenie podstawowych modeli.
  • Wyrenderowanie przygotowanej sceny do postaci pliku graficznego.
  • Obróbka pliku z poprzeniej lekcji w programie Gimp

Robotyka

  • Wstęp, zapoznanie ze sprzętem, co to jest robotyka, co będziemy robić.
  • Omówienie podzespołów na których będziemy pracować, pierwsze podłączenie arduino, zasady programowania arduino.
  • Diody i rezystory.
  • Sterownik świateł drogowych.
  • Mikrostik, sterowanie diodami
  • Buzer i diody.
  • Czujnik temperatury: szeregowy monitor, diody
  • Czujnik światła: szeregowy monitor, diody
  • Czujnik odległości: szeregowy monitor, diody, buzer
  • Serwomechanizmy
  • Silniki, sterowanie
  • Budowa samochodu na gotowych elementach (5 zajęć)
  • Sterowanie samochodem: RF i Bluetooth ( 2 zajęcia)
  • Programowanie Tinkercad
  • Drukarka 3D, omówienie, przygotowanie wydruku.

Programowanie gier UNITY

Zajęcia wprowadzające do nowej wersji Unity.

GRA 2D

Przygotowanie podstaw projektu gry 2D.

  • Zaprogramowanie systemu poruszania postaci gracza.
  • Zaprogramowanie systemu generowania przeszkód.
  • Dopracowanie pozostałych elementów gry oraz eksport projektu.

 

GRA 3D – LABIRYNT

  • Stworzenie podstaw projektu gry z widokiem izometrycznym.
  • Przygotowanie systemu generowania poziomów.
  • Zaprogramowanie systemu zarządzającego wynikami graczy.
  • Przystosowanie sterowania do wersji mobilnej. Eksport gry na system Andorid.

 

 GRA 3D – POSZUKIWACZ

  • Zaprogramowanie systemu poruszania gracza w grze 3D
  • Zapoznanie z podstawami programu Blender.
  • Stworzenie elementów otoczenia w programie Blender.
  • Zaprogramowanie systemu punktacji oraz ukrywania/odnajdywania przedmiotów.
  • Stworzenie menu głównego gry.
  • Optymalizacja oraz eksport gry.

Projektowanie i druk 3D

  • Omówienie i prezentacja filamentów używanych w druku, ćwiczenia praktyczne z ręczną drukarką 3d (długopis 3d)
  • Zasada działania drukarek + typy drukarek
  • Podstawy nawigacji i obsługi programu do projektowania 3d (tinkercad)

 

Tworzenie przestrzenne

  • Stworzenie kilku elementów w 3d (ćwiczenie orientacji w programie)(np. breloki wg własnego pomysłu)
  • (projekt) Wykonanie modelu budynku (kilka pomieszczeń)
  • Podstawy inżynierii odwrotnej (odwzorowanie rzeczywistego przedmiotu w programie)
  • Zapoznanie się z zaawansowanym programem 3d

 

Tworzenie zabawki + drukowanie

  • (projekt cz.1) Zaprojektowanie mechanizmu
  • (projekt cz.2) Zaprojektowanie obudowy i akcesorii
  • Program do przygotowania modelu do wydruku (ustawianie materiałów, prędkości i innych parametrów)
  • (projekt cz. 3) Dodawanie supportów oraz przygotowanie/start wydruku

 

Projekt na święta

  • Maski świąteczne (długopis 3d)
  • Maski świąteczne (długopis 3d)
  • Projektowanie ozdób na choinkę + wydruk
  • Wykończenie ozdób długopisem

Lego Wedo

  • samochód
  • trzęsienie ziemi
  • chodzenie
  • kwiatek
  • pojazd milo
  • ciężarówka
  • helikopter
  • samochód wyścigowy
  • zig zag
  • sumo
  • i wiele innych konstrukcji

Minecraft programowanie

  • nauka logicznego myślenia
  • algorytmika
  • tworzenie własnych map
  • programowanie agenta
  • tworzenie własnych gier
  • nauka pętli
  • fajna zabawa

Lokalizacja

Zdjęcia

Opinie

Opinie na temat Kreatywne dziecko

Brak opinii.

Zostaw opinię
Zaloguj się lub zarejestruj aby dodawać opinie

Dowiedz się więcej

Informacje dodatkowe

Czas trwania

00 h 00 min

Wykształcenie

Brak informacji

Doświadczenie

Brak informacji

Kursy

Brak informacji

Wiek dzieci

Brak informacji

Miejsce pracy

Brak informacji

Poziom nauczania

Brak informacji